好多人都問小編,即熱水機好唔好用? 小編非常重視家中水的儲備及質量,想飲水時一定要有! 像我一家四口有老有少,家中長備玻璃水樽、電熱水壺及保溫瓶;煲滾了的水要倒進玻璃瓶放涼,再煲一鍋滾水倒進保溫瓶做儲備。如此這般把水倒來倒去不但麻煩,而且非常危險,如家中有小孩,更要冒著被燙傷的風險。

 

小編一直都夢想有一部辦公室型即熱水機放在家中,可惜蝸居難以有空間放置桶裝飲水機及桶裝水。近年興起的即熱式飲水機非常方便,只需預先設定好水量及溫度,內置的製熱管道便能將指定水量迅速加熱,斟水唔使等!

 

機身纖巧、外觀簡潔

W.A.S.H 即熱過濾飲水機整體以白色為主調,簡約風設計時尚美觀;機身小巧,佔用面積只係約半張A4紙,慳位易收納,非常適合寸金寸土嘅香港地,放家中或辦公室都非常適合!

 

 

3.6L可拆式儲水箱

雖然望落細細部,但其實水箱有3.6L容量,水量充足,免卻頻繁加水的麻煩,可拆式設計更方便清洗及加水!

 

3秒即出熱水

W.A.S.H 即熱過濾飲水機採用2000W高功率即熱技術,由加熱到出水只需三秒,即熱即用,快之餘仲能避免飲翻煲水。同時設有3種出水量(200ml、300 ml、500 ml)以及5段溫度(常溫、40°C、65°C、80°C、95°C),平時沖泡咖啡、茶、奶粉都可以滿足到!

 

非金屬內膽

好多人飲水最怕就係個陣金屬味,消委會就曾有報告指出,熱水若長時間與水煲內嘅金屬內膽接觸,啲金屬及鐵鏽有機會滲入水度,令啲水有一陣金屬異味。不過用W.A.S.H 即熱過濾飲水機就唔使怕,因為佢並無金屬內膽,能避免金屬及水垢殘留,保持食水乾淨!

 

搭配德國BRITA濾芯

W.A.S.H 即熱過濾飲水機最不同之處,就是內搭德國BRITA濾芯,採用創新MicroFlow微流技術及活性炭顆粒,能有效過濾鉛、銅等重金屬及異味,確保食水安全,同時亦能提升水質口感,分分鐘令你愛上飲水!