【如何喝水最健康?】

飲水對我地健康有幾重要就無庸置疑,但係好多人都唔知,飲水都有一門學問,要掌握三大時機正確飲水,更加有助充分吸收、維持健康體魄!

1️⃣ 早起空腹
2️⃣ 餐前
3️⃣ 睡前一小時

除咗三大時機外,當然其他時候都要常飲水,保持身體有充足水分!
選用🇩🇪德國專業濾水品牌 BRITA的濾水產品,先過濾再飲用,就最健康啦!

 

【你和家人喝的水安全嗎?】

香港人嘅飲水習慣一般都係直接將自來水煮沸就直接飲用,但往往大家都忽略咗自來水中有好多肉眼不可見雜質、污染物,要飲得安全,最好先過濾再煮沸,咁就萬無一失!

使用🇩🇪德國專業濾水品牌 BRITA的濾水技術,為你同家人的安全把關。

MAXTRA+濾芯可過濾:
✅金屬(鉛、銅等)
✅氯氣
✅水垢
✅農藥及有機污染物
🇩🇪德國權威機構TÜV食品級品質認證

 

【喝水對健康有幾重要】

人體的細胞大部分都是由水構成的,大腦更是含有75%以上的水量。
水是維持人體運作的重要條件,而且並不能以任何飲料取代。
所以喝水真的極為重要,而具體對我們身體有什麼好處,你又知道嗎?

✅加速新陳代謝
✅提高抵抗力
✅促進腸胃蠕動
✅活化細胞 減慢老化
✅心血管更健康
✅加速大腦反應
✅調節體溫

選用🇩🇪德國專業濾水品牌 BRITA的濾水產品,先過濾再飲用,才是真正的最大化水對我們健康的利益!

 

#6e5750